Devasa bacaklarının arasında, karnının altında yarış ama kestirilemez kuyruğuna yakalanmamaya çalış: Yanlış zamanda geçersen havaya fırlatılarak yarışta arka sıralara düşersin! Bu da zafer umudunun yok olması anlamına gelir! Rakiplerini yenmek için bunu nasıl lehine kullanacağını öğren, belki podyuma bile çıkabilirsin!