There's definitely some monkey business going on here! The new Gorilla Garage module is ready to bring the challenge to a whole new level of craziness!
This furious giant just can't stand those who leave the doors open and with noises, huffs and puffs - and big punches - is ready to fix the situation. So be careful when he raises his powerful arms, because right after he will hit the garage, closing the doors and blocking the passage! Timing and quick reflexes will be your winning weapons to tame his unstoppable fury.