Give your Basement a spooky new look! The new Haunted Customization Pack has everything you need to customize your walls, doors, floor, sofa and boo-tiful themed decorations! With a Basement full of cobwebs, skulls and bats, it's not just your talent that your opponents should be afraid of! And of course, we have also thought about your Unleashed Profile: dedicated icon, tag and background to tell everyone that you are a real racing monster!
Don't miss the Haunted Customization Pack and (trick or) treat yo' self with all these scary new items!