Mocny, zwinny i superszybki – ten terenowy muscle car jest stworzony do bohaterskich czynów. Słynne włosy blonde na dachu, zbroja na masce, topór bojowy jako tylny spojler i legendarny Miecz Mocy na bokach karoserii wiernie odtwarzają wygląd jednej z najbardziej lubianych postaci wszech czasów.