Sağlam, çevik ve süper hızlı bu arazi aracı, doğuştan bir kahraman. Tavanındaki meşhur sarı saçlar, kaputtaki zırh, arka rüzgârlık olarak savaş baltası ve arabanın iki yanındaki efsanevi Güç Kılıcı, tüm zamanların en sevilen karakterlerinden birinin görünümünü aslına uygun olarak yeniden canlandırıyor.