To really put yourself in full festive mood, there's nothing better than this special Holiday Season Customization Pack! Make your Basement and your Unleashed profile unique with 8 fantastic elements to decorate walls, floors, doors and give a Christmas touch to the room with decorations, sofa and themed posters included! And for your Unleashed profile, an icon, tag and dedicated background will take you to the heart of the celebrations.
But even if it's Christmas time, your rivals can expect no gifts from you! So get ready to beat them mercilessly even during the holidays on the tracks created in your new Christmassy Basement and unpack victory after victory.