Chcesz poczuć świąteczny nastrój? Sięgnij po ten specjalny pakiet Holiday Season Customization Pack! Uczyń swoją piwnicę i profil Unleashed wyjątkowymi dzięki 8 fantastycznym elementom do dekoracji ścian, podłóg i drzwi. Spraw, by w pokoju zapanował świąteczny klimat, wzbogacając wystrój o zawarte w pakiecie dekoracje, kanapę i tematyczne plakaty! Otrzymasz również elementy do swojego profilu Unleashed: ikonę, znaczek i specjalne tło w motywach Bożego Narodzenia.