Dziewięć budynków w ciągłym ruchu, które musisz omijać lub wykorzystać na swoją korzyść dzięki specjalnym przejściom i odskoczniom stworzonym w ich wnętrzu. Potrzebujesz niezawodnego planu, aby ominąć najbardziej niebezpieczną dzielnicę w wyścigu. Dodaj moduł Jumping Towers do swojego toru i odnieś zwycięstwo!