Birilerinin aklına, yarış pistinin tam ortasına gökdelenler inşa etme gibi parlak bir fikir gelmiş... ve bu gökdelenler her saniye daha da yükseliyor! Yarış pistine Jumping Towers modülünü ekle ve eve zaferle dön!