Przerośnięta zabawa wśród poziomów i wyzwań, pozwalających zdobyć ekskluzywne pojazdy i modyfikacje inspirowane Jurassic World i jego gigantycznymi gwiazdami, takimi jak Mosasaurus – amfibia, która nie ma sobie równych w żadnym terenie, Triceratops – opancerzony pojazd szturmowy gotowy na każde uderzenie, Tyrannosaurus rex – ciężarówka gotowa odgryźć się rywalom, Velociraptor – super aerodynamiczny samochód wyścigowy z pazurami inspirowany Blue, a także niepowstrzymany Tyrannosaurus rex Monster Truck.
Dodatkowo 15 nowych elementów do odblokowania do profilu Unleashed i Piwnicy! Nie ma czasu do stracenia, zdobądź wszystkie przedmioty premium, zanim sezon wyginie!