Eğlence dolu bölümlerin ve Jurassic World dünyasının devasa yıldızlarından ilham alan özel araçlar ve özelleştirmeler elde etmek için mücadelelerin keyfini çıkar. İşte o yıldızlardan birkaçı; her arazide rakipsiz amfibi bir araç olan Mosasaurus; her türlü darbeye hazır bir saldırı zırhlı aracı olan Triceratops; rakiplerini ısırmaya hazır bir kamyon olan Tyrannosaurus rex; Blue'dan ilham alan pençelere sahip süper aerodinamik bir yarış arabası olan Velociraptor; ve durdurulamaz Tyrannosaurus rex Monster Truck.
Ayrıca Profilin ve Bodrum Katını özelleştirmen için 15 yeni kilidi açılabilir unsur var! Kaybedecek zaman yok, sezonun nesli tükenmeden tüm premium öğeleri al!