Będący wspaniałym ukłonem w stronę przeszłości – a zarazem wizją przyszłości – piękny kabriolet z dachem w kształcie bańki wygląda, jakby był gotowy odlecieć lub teleportować się prosto na metę. Przyszłość Twoich przeciwników jest wypełniona zniweczonymi marzeniami! Obudź się i już dziś dodaj ten pojazd do swojej kolekcji!