Czeka Cię nowy moduł Track Builder oraz nowe środowisko Stop Motion Studio z 4 niesamowitymi scenariuszami wyścigów, w którym możesz rywalizować i budować zwariowane trasy! Zabłądź w dżungli, przemierzaj kamieniołomy, buduj najgorętsze trasy na pustyni i zachowaj zimną krew na skutej lodem górze! Do dyspozycji masz także wiele tematycznych przedmiotów, z którymi spersonalizujesz piwnicę oraz profil Unleashed i poczujesz wyścigowy klimat. Idź na całość z rozszerzeniem Monster Truck!