Oyuna, yeni bir Pist Geliştirme (Track Builder) Modülü ve hem yarışıp hem de çılgın pistler geliştirebileceğin, yarışlara 4 destansı öykü katacak yeni Stop Motion Studio ortamını ekliyoruz! Orman'ın derinliklerinde kaybol, taş ocağı'nı keşfet, çöl'ün en yakıcı ve buz dağı'nın en dondurucu pistlerini geliştir! İyice havaya girmek için de, Bodrum Katını ve Unleashed Profilini kişiselleştirecek çok sayıda temalı özelleştirme öğesini kullan. Monster Truck Eklentisi ile BÜYÜK oyna!