Unikanie druzgocących ciosów wymaga błyskawicznych reakcji! Czy pokonasz te przeszkody? Dasz się zdmuchnąć? Zachowaj kamienną twarz i dowiedź swojej wartości... BĄDŹ JAK SKAŁA!