The terrifying jaws of this giant shark are ready to panic even the most experienced drivers and tear their hopes of victory to shreds. Add the hungry Shark Jaws module and make your track even more jaw-some!
You’re gonna need a bigger boost! The terrifying jaws of this giant shark are ready to panic even the most experienced drivers and tear their hopes of victory to shreds.
To be a fish out of water, Shark Jaws is definitely at ease in the role of the hungry predator and will not miss a delicious snack made of plastic and metal: your car! Watch out for when it raises its sharp teeth, because after a few moments its mouth will close, sweeping away tracks and cars. Use your booster to break and escape its relentless teeth!