Będziesz potrzebować większego przyspieszenia! Przerażające szczęki tego gigantycznego rekina wzbudzą panikę nawet wśród najbardziej doświadczonych kierowców i pogrzebią ich nadzieje na zwycięstwo.
Jak ryba z wodnych głębin, moduł Shark Jaws czuje się świetnie w roli żarłocznego drapieżnika i nie przeoczy pysznej przekąski z metalu i plastiku – Twojego samochodu! Miej się na baczności, gdy szczerzy ostre zębiska, bo za chwilę paszcza się zamknie, niszcząc tory i samochody. Użyj przyspieszenia, aby uciec z potrzasku bezwzględnych szczęk!