Fortuna kołem się toczy… Ale aby pokonać tę przeszkodę na torze, potrzebujesz czegoś więcej niż szczęścia: klasa, szybkość i szybki refleks będą Twoją tajną bronią! Dodaj Spinning Tire Module do toru i wystaw swoje zdolności szybkiego reagowania na próbę, starając się ominąć tę ogromną oponę, która toczy się po torze i wybija z trasy każdy pojazd, który znajdzie się w niewłaściwym miejscu i czasie! Nie ma cienia wątpliwości: ten moduł może zadecydować o losie wyścigu.