Talih çarkı her zaman dönüyor... Ancak pistteki bu engeli aşmada şans tek başına yeterli olmayacak: Klas, hız ve yıldırım hızındaki refleksler gizli silahların olacak! Pistine Spinning Tire Module ekle ve pistin etrafından dönen bu dev lastik ile zamanlamanı sına; durdurulamaz dönen çubuğundan kaçınmak için doğru anı seçmezsen acımasızca havaya uçarsın! Başka yolu yok: Bu modül, gerçekten rekabetin kaderini belirleyebilir.