W tym dodatku DLC możesz odblokować najlepsze przedmioty sezonu i natychmiast dodać całą energię Sandy Cheeks do swojej kolekcji! Nie przegap też innych specjalnych pojazdów inspirowanych postaciami z serialu, które możesz zdobyć za nowe wyzwania w tym sezonie: chciwy Mr. Krabs, zrzędliwy Squidward, legendarny SpongeBob i Patrick, który tym razem udowodni, że jest niezwykle zwinny i szybki!
Mamy też 15 nowych (pod)morskich przedmiotów do odblokowania do profilu Unleashed i Piwnicy! Mamy całe morze nowej zawartości!