Bu DLC, sezonun tüm premium ögelerinin kilidini açmanı sağlar ve Sandy Cheeks'in tüm enerjisini koleksiyonuna ekler! Ama çizgi filmdeki karakterlerden ilham alan ve bu sezondaki yeni meydan okumaları kazanarak elde edeceğin diğer özel araçları da kaçırma: Açgözlü Mr. Krabs, somurtkan Squidward, efsanevi SpongeBob ve ilk defa aşırı çevik ve hızlı olacak olan Patrick!
Unleashed profilin ve Bodrum Katın için de 15 yeni kilidi açılabilir ögeyle birlikte tamamen deniz(altı) temalı bir görünüm! Bir sürü yeni içerik seni bekliyor!