Unleash the brute force of this car inspired by Blanka, the world-famous character from Street Fighter. Just like Blanka, this VW Baja Bug has undergone a wild upgrade that makes it a real nightmare for any opponent. Bright green like the skin of Blanka, and with his (or should we say its?) signature vivid orange hair, this car is ready to make its way through the jungle… er, the track brawling for the first position!
Blanka will strike you with electric performance leaving anyone behind in total shock! Overtake your rivals ferociously with predatorial rage! Follow your animal instinct and add it to your collection now!