Okiełznaj brutalną moc Blanki, znanej na całym świecie postaci z gry Street Fighter. Podobnie jak Blanka, ten samochód VW Baja Bug przeszedł dziką modyfikację, która czyni go prawdziwym postrachem każdego rywala. Pojazd o karoserii jasnozielonej jak skóra Blanki i jasnopomarańczowych włosach jest gotów pędzić przez dżunglę… eee, to znaczy tor… i zawalczyć o pierwsze miejsce!
Niesamowite osiągi Blanki wstrząsną każdym na torze i pozwolą Ci zostawić przeciwników w tyle! Wyprzedź rywali z zawzięciem drapieżnika! Słuchaj zwierzęcego instynktu i już dziś dodaj ten samochód do swojej kolekcji!