Dünyanın en meşhur Street Fighter karakteri olan Blanka'dan ilham alınmış bu arabanın muhteşem gücünü serbest bırak. Aynen Blanka gibi bu VW Baja Bug da güçlü bir yükseltmeye tabi tutuldu ve tüm rakipler için bir kâbusa dönüştürüldü. Blanka'nın parlak yeşil cildiyle ve onunla özdeşleşmiş canlı turuncu saçlarıyla bezenmiş bu araba ormana, şey yani piste çıkıp birincilik için yarışmaya hazır!
Blanka elektrik performansıyla seni çok etkileyecek ve herkesi şoka uğratacak! Rakiplerini yırtıcı bir öfkeyle sollayıp geç! Hayvani içgüdünü dinle ve onu hemen koleksiyonuna ekle!