Zostaw konkurencję w tyle w samochodzie bezwzględnego, megalomańskiego dyktatora prosto z uniwersum Street Fighter. Ten ogromny pikap – czerwony jak charakterystyczny mundur wojskowy, ze słynną skrzydlatą czaszką na czapce z daszkiem i czarną peleryną – nie tylko wiernie naśladuje wygląd Bisona, ale również ucieleśnia jego żądzę zwycięstwa.
Potężny, przerośnięty pikap idealny dla kierowców o przerośniętym ego! Cechujący się upiornie białymi oczami M. Bison nie toleruje porażki, więc pokaż swoje ruchy specjalne i zgładź przeciwników! Dla nich to już KONIEC GRY!