In the collection inspired by the world of Street Fighter (and in your personal one), this amazing roadster dedicated to Ryu, the most beloved character of the series, shouldn't go missing. Total white like his combat uniform and the purity of his soul, and with his iconic headband, red like the warrior spirit that burns inside him, this is the perfect car to hit your rivals with your racing skills.