Nie przegap tego niesamowitego roadstera zainspirowanego Ryu, popularną postacią z serii Street Fighter. Biała karoseria, nawiązująca do barwy stroju bojowego wojownika i czystości jego duszy, oraz charakterystyczna opaska, czerwona niczym płonący w środku duch walki, czynią ten pojazd idealną propozycją dla kierowców pragnących zaimponować rywalom umiejętnościami jazdy.