Street Fighter dünyası ile senin dünyandan ilham alınan koleksiyonda, serinin en sevilen karakteri Ryu'ya adanmış bu muhteşem roadster mutlaka bulunmalı. Ryu'nun dövüş kıyafeti ve saf ruhu gibi tamamen beyaz ve onun içindeki dövüşçü ruhu yansıtan kafa bandı gibi kırmızılar barındıran bu muhteşem araçla rakiplerini alt edeceksin.