Beauty is its strength! Like the Spanish Ninja who inspired it, Vega's vehicle makes aesthetic perfection its secret weapon. Vanity might even be a sin, but how not to brag about all the victories that Vega will bring you?
Beauty is its strength! Obviously, we are talking about Vega's vehicle that, just like the Spanish Ninja who inspired it, makes aesthetic perfection its secret weapon.
It's a racing car with an aerodynamic design that recalls a Formula 1 with an aggressive double front wing, characterized by the famous white mask of Vega and its formidable claws on the side.