Güzellik güçtür! Kendisine ilham veren İspanyol ninja gibi estetik mükemmelliği gizli silahına dönüştüren Vega'nın arabasından bahsediyoruz.
Bu, Vega'nın ünlü beyaz maskesiyle, yanlardaki tehlikeli pençeleriyle ve agresif çift ön kanadıyla bir Formula 1 aracını andıran, aerodinamik tasarımlı bir araba.