Yarışını bir sonraki seviyeye taşımak ister misin? Super Dealership ile 1 değil 3 seviye arasından seçim yapabilirsin! Hareketli rampadan atlayıp en iyi kata inerek son derece havalı bir özel etkiyi etkinleştir!
Yarışı kazanmak için oyununu bir sonraki seviyeye taşıman gerekir. Super Dealership modülü sayesinde 1 değil 3 seviye arasından seçim yapabilirsin! Ama ineceğin seviyeyi seçerken dikkat et. Hareketli bir rampa, seni modülün farklı bir seviyesine taşır ve binanın yan tarafında belirtilen özel bir etkiyi etkinleştirir. Bunların hepsi faydalı değildir! Süper hızlandırıcı mı yoksa yavaşlatıcı etki mi? Zamanlaman, alacağın etkiyi ve yarışın kaderini belirler!
Meydan okuma ve bitiş çizgisine uçma vakti! Super Dealership modülünü koleksiyonuna ekleyerek daha eğlenceli ve öngörülemez pistler oluştur!