Sonuncu ama en az diğerleri kadar önemli olan (ayrıca pistte asla sonuncu olmayan) BMW 3.0 CSL Racing: ismindeki L vücudunun hafifliğinden bahsetse de, yarışma ve rakiplerini yenme konusunda bu araba aşırı hızlı!