Ten latający sedan porusza się zwinnie na torze i pomiędzy przeciwnikami, w czym pomagają kultowy sferyczny dach ze swobodnym widokiem we wszystkich kierunkach, tylny statecznik oraz dwa silniki antygrawitacyjne. W głównej kabinie znajdują się dwa rzędy dużych foteli, które pomieszczą wszystkie Twoje trofea.