Sollama sanatında ustalaş, olağanüstü yörüngeler çiz ve rakibini gerçek bir savaşçı gibi ezip geç. Hiç bu kadar hızlı bir Kaplumbağa görmediğinden eminiz. Koleksiyonunu hemen tamamla!