COWABUNGA! Here is another car straight from the world of Teenage Mutant Ninja Turtles, inspired by Michelangelo himself! With its green body, orange mask and a legendary nunchuks rear wing, it will help you carve your name in history.
Add this awesome vehicle to your collection and don't miss all the vehicles inspired by your favorite series!