COWABUNGA! Oto kolejny samochód prosto ze świata Teenage Mutant Ninja Turtles, tym razem inspirowany samym Michelangelo! Zielona karoseria, pomarańczowa maska i tylne skrzydło w kształcie legendarnych nunczako pomogą Ci przejść do historii wyścigów.