COWABUNGA! COWABUNGA! İşte Michelangelo'nun bizzat kendisinden ilham alan Teenage Mutant Ninja Turtles dünyasından bir araba daha! Yeşil gövdesi, turuncu maskesi ve efsanevi mınçıka arka çamurluk paneliyle tarihe adını yazdırmana yardımcı olacak.