COWABUNGA! A new vehicle to add to your Teenage Mutant Ninja Turtles collection! This Raphael-inspired van inherits all the qualities of the character from the comics: great fighter, the spirit of leader and… a hot head. Have you ever seen a Turtle going ape? So don't get in its way or it might lose its temper... but TMNT Raphael will never lose a battle!