COWABUNGA! Ninja Kaplumbağalar koleksiyonuna ekleyebileceğin yeni bir araç! Raphael'den ilham alan bu kamyonet, çizgi roman karakterinin tüm özelliklerine sahiptir: Büyük dövüşçü, doğuştan lider ve... Bir deli fişek. Hiç çileden çıkmış bir Kaplumbağa gördün mü? Bu yüzden yoluna çıkarsan kendini kaybedebilir... Ancak TMNT Raphael asla bir savaşı kaybetmez!