Peki ya performansı? Amazonların mükemmel at bindiklerini biliyoruz fakat şu anda tonlarca beygir gücünden bahsediyoruz: Gaz pedalını kökle ve yarış tanrıları arasındaki yerini al. Onu sürmek için sabırsızlandığına eminim!