Spillere, der kæmper om at være bedst
The world’s raddest cars are back and taking the fun to the next level! Race over 130 vehicles with crazy new mechanics and even more vehicle types. Plus, build your tracks with stunning new environments and different game modes to have fun off and online!
Discover 5 brand-new locations, master their secrets, and you'll feel right at home both there and on the podium.
New terrains are another fantastic new entry that will make your races even more exciting and challenging. Grass, sand, and more will directly affect the handling of the vehicle – something to keep in mind when you choose your ride. Strategy plays an even bigger role now!
Before impressing your opponents with a great victory, leave them speechless with crazy new moves! In addition to Drift and Boost, now you can show off your Lateral Dash and Single or Double Jump. Use them wisely, and at the right time to bump into your rivals and kick them off the track… or simply to avoid those barriers!
And of course, beautiful tracks call for awesome cars. The new and improved Livery Editor is what you need: with new tools like the Stickers Editor, you can design and save patterns and shapes to create your masterpiece. We are sure the best one will come from your imagination!