Human Resource Machine
Human Resource Machine is a puzzle game for nerds. In each level, your boss gives you a job. Automate it by programming your little office worker. If you succeed, you'll be promoted up to the next level for another year of work in the vast office building.
Program little office workers to solve puzzles. Be a good employee! The machines are coming... for your job.
Human Resource Machine is a puzzle game for nerds. In each level, your boss gives you a job. Automate it by programming your little office worker. If you succeed, you'll be promoted up to the next level for another year of work in the vast office building. Congratulations!