HUNGER
Multiplayer hub world - the Chateau - to interact with other players, NPCs, Professions, quest givers and more.
In the unforgiving World After the End, your survival and prosperity are intertwined with the denizens of the Chateau - a broad array of quest givers, shopkeepers, stashkeepers, bounty hunters and other Living. Completing quests and building your reputation broadens your access to new locations, abilities, characters, weapons, gear, and vital resources.
Deliver fire with a rifle or pistol, or lob explosive glass grenades with an experimental hand mortar. When the ammunition runs dry or the gap is closing too fast to reload, draw your axe or mace to enter lethal hand-to-hand combat. HUNGER is built upon a mix of methodical and frenetic ranged and melee combat as you enter a deadly and brutal dance with both the Hunger and other Living who seek to take what is yours. Find and equip armor, bags, trinkets, medicines, weapons, and shields to ready yourself for the different environments and battles ahead.
While much of your equipment and weaponry may be lost, all experience contributes to progressing your Living and their level. Each of the Living has a set of unlockable unique Passive, Tactical and Ultimate abilities, alongside deep and extremely customisable mastery trees with more than 100 talents to choose from. Build your Living for stealth and solo play by quieting your footsteps and lockpicking doors. Specialise for ranged combat by quickening your reload speed and increasing your weapon control. Sacrifice your lethality and support your party by repairing their armor and healing them. Survival is the only measure of success.
Explore forests, villages, monasteries, citadels, mines and more as you and other Living attempt to explore and plunder the remains of the World After the End.