Hunt Me
HUNT ME is an immersive 1-4 player co-op horror survival game. Enter cursed locations, gather ingredients for an ancient ritual, and weaken demonic entities using infrared technology. But remember: in this hunt, you are also the prey.
Infrared Vision: Track invisible threats, reveal hidden clues, and expose entity weaknesses.
Tactical Choices: Stealthily navigate around hostile anomalies or confront them directly with your infrared flashlights.
The Banishment Ritual: Locate volatile ingredients scattered across the map to cleanse the realm before time runs out.
No two hunts are ever the same. Ritual components, cursed bones, safe zones, and deadly traps are procedurally randomized every match. The dynamic entity AI adapts to your noise, location, and tactics—keeping you on edge at all times.
6 Difficulty Presets: From beginner-friendly investigations to hardcore survival scenarios requiring flawless coordination.
Face the darkness alone or assemble a team of up to 4 players. Playing solo demands extreme precision, stealth, and resource management, while co-op rewards communication, role assignment, and split-second teamwork.