Huntdown
In the mayhem-filled streets of the future where criminal gangs rule and cops fear to tread, only the bounty hunters can free the city from the corrupt fist of felony. Lay waste to the criminal underworld and make a killing in this hard boiled action comedy arcade shooter.
Hunt solo or give suppressive fire and advance on the enemy together in co-op as you shoot, run, jump, and take cover in the neon soaked, graffiti strewn 80s inspired cityscapes.
Hand painted 16-bit pixel art graphics and hand-drawn animations combined with fluid action-packed 60-FPS gameplay and an epic synthesized soundtrack.
Huntdown everything from feral punks to organized hockey hooligans, this game is riddled with 16-bit bad guys and crime bosses, each with their own stomping ground to reclaim, and arsenal of weapons to confiscate.