If I die in battle, will all my items disappear?
No, they do not. Items store in your safe inventory will not disappear. However, all equipped items and items in your bag may disappear.
Are there differences in abilities or skills between male and female characters?
No, there is no difference between male and female characters. Abilities are determined by the character's skills or equipment worn.
Yes, if you do not escape within the escape time, you will die and all items except those stored in your safe inventory may disappear.
You can exchange mined goods that are mined using an in-game mining machine for coins.
You can strengthen the mining machine with goods obtained from the machine itself or by exchanging them for coins.
Does this product require connecting an external wallet? What payments do you support?
Yes it requires an external wallet. You can link the Metamask wallet to swap coins.
Can I use the product without interacting with or participating in blockchain, NFT, or cryptocurrency?
Yes, you can participate and play the game without blockchain, NFT, or cryptocurrency with no disadvantage if you do not.
Is there a market for your product? Can I make a living with something I get or buy from the market?
No, the product does not have a separate market and is not currently focused on it.