HyperParasite
HyperParasite is a relentless top-down twin-stick shooter that’s different every time you play it. As a hostile parasitic alien, you'll jump from one human host to another, utilizing each one's unique combat capabilities as you take on the whole human race!
HyperParasite has a wonderful look and feel, but is marred by its “rogue” elements. It doesn’t do anything to push the genre forward and feels like yet another game that I would likely never finish due to tedium.