I Am Future - Cozy Apocalypse Survival
The decades-long struggle between UNICORP and the rival corporations pursuing transhumanism ideas seems to have been over for good when society collapsed. Now it is up to you to try and solve the mystery of the last days of civilization... and your sudden awaking. Or you can just build your own future and enjoy the view of what remains of humankind.
Old microwaves, rusty cars and antique computers - all will be handy! Carefully disassemble the devices to get the necessary details and put them to use for creating futuristic gadgets according to the blueprints you’ll get you hands on. By the way, have we mentioned that you will get to have a cyborg hand? Upgrade it too!
The benefits of the collapse of human civilization? There’s now enough time to pick up new hobbies! The roof is very well suited for building a garden, and the surrounding sea is full of tasty fish for the tastiest Mediterranean dishes to cook!
Nature seems to have changed significantly after all, and there are new dangers not known to humans before. Build your defense structures and be cautious!
What exactly happened with the civilization and how did you end up on the roof? The answers lay somewhere in the city ruins - would you try to get to the bottom of it?