I AM RIPPER
I AM RIPPER is a British Thriller set in the brutality and economic decline of the 1980's. You are a forensic investigator called on to solve one of the UK's most prolific crimes.
It's 1988, a small north-western dock town in Britain has witnessed multiple victims by a single killer who have been confirmed through forensic analysis.
Throughout the game, you will be confronted with critical decisions which will change the outcome of your investigation.
You must confront a series of gut-wrenching challenges placing the fates of others in your hands.