Icewind Dale: Enhanced Edition
İlk olarak 2000 yılında sunulan efsanevi fantastik RYO Icewind Dale günümüzün maceraperestleri için yenilendi.
Bu resmî Dungeons & Dragons macerasında en fazla altı kahramandan oluşan bir grup kur ve canavarlarla savaşmak, zindanları talan etmek ve donmuş çorak toprakların gizemlerini çözmek için buzullarla kaplı çorak topraklarda keşfe çık!
Klasik Icewind Dale hikâyesini, iki resmî genişleme paketini ve orijinal 2000 yılı sürümünde oyundan çıkarılmış olan görevleri keşfet.
Faerûn'ü yok etmek üzere buzulların altında planlar kuran bir kötülükle çarpışacaksın. İşte Icewind Dale: Enhanced Edition'ın dünyası!